טרגדיה קשה • אברך בן 25 טבע למוות בנחל חדרה

"כשהגעתי למקום נתקלתי בצעיר ללא הכרה וללא דופק ונשימה וצעיר נוסף בהכרה מעורפלת. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה בצעיר שנמשה מהמים ע"י אזרחים במצב אנוש והענקנו טיפול לצעיר הנוסף שמצבו הוגדר בינוני".
בנצי לייזרוביץ 8 Comment on טרגדיה קשה • אברך בן 25 טבע למוות בנחל חדרה

הקהילה החרדית בנתניה אבלה וכואבת על פטירתו של האברך הרב ישראל וקנין ז"ל בן ה-25, שטבע הערב למוות בנחל חדרה, לאחר שהגיע למקום יחד עם בני משפחתו • גיסו בן ה- 22 בהכרה ומצבו מוגדר קל עד בינוני

צילום: חופי ברנס
"כשהגעתי למקום נתקלתי בצעיר ללא הכרה וללא דופק ונשימה וצעיר נוסף בהכרה מעורפלת. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה בצעיר שנמשה מהמים ע"י אזרחים במצב אנוש והענקנו טיפול לצעיר הנוסף שמצבו הוגדר בינוני".
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקהילה החרדית בחדרה אבלה וכואבת על פטירתו של האברך הרב ישראל וקנין ז"ל בן ה-25, שטבע הערב (רביעי) למוות בנחל חדרה, לאחר שהגיע למקום יחד עם בני משפחתו.

קודם לכן הבהילו אותו לבית החולים הלל יפה כשהוא במצב אנוש, מורדם ומונשם. בנוסף, גיסו בן ה- 22 טופל במיון ויאושפז במחלקה הפנימית, בהכרה, מצבו מוגדר כעת קל עד בינוני.

דניאל לוי מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בצעיר ללא הכרה וללא דופק ונשימה וצעיר נוסף בהכרה מעורפלת. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה בצעיר שנמשה מהמים ע"י אזרחים במצב אנוש והענקנו טיפול לצעיר הנוסף שמצבו הוגדר בינוני".

טביעה חדרה (5)

פאראמדיקית מד"א קטי שוסמן וחובש בכיר במד"א רוני דרורי שהגיעו למקום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על קו המים 3 בני אדם שנמשו מהים ושכבו על החוף. ערכנו מיון ראשוני מהיר, צעיר כבן 23 היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסוים, הנשמות וטיפול רפואי".

"נער כבן 18 שכב מחוסר הכרה, חילצנו אותו מהחוף בסיוע טרקטורון והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני תוך כדי פינוי לבי"ח כשמצבו מוגדר קשה. ילד כבן 12 טופל במקום כשהוא בהכרה מלאה ומצבו קל", סיפרו.

 



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    אם זה חרדי זאת טרגדיה קשה. אם זה חילוני הוא בכלל לא מוזכר או רק בקושי טרגדיה. גועל נפש.

    1. אפשר להבין מה נסגר איתך?
      זה אתר חרדי שמפרסם טרגדיות של חרדים שלא נדע.
      אם ברצונך לקרוא טרגדיות של חילונים כנס לחדשות של וואלה………….

  2. 7

    אני חבר של ישראל ז"ל וזה כל כך קשה לישמוע את הידיעה חברים מהשכונה אמרו לי תשמע ישראל חבר שלך לא בין החיים התחלתי לבכות רק רציתי לומר שנלמד ממידותיו והליכותיו הוא היה בעיניי חבר טוב והלוואי על כולנו חבר כזה תנצב"ה

  3. 6

    אם זה חרדי זאת טרגדיה קשה, אכן כן!
    החרדים יראי השם מרגישים כמשפחה אחת.

  4. 5

    כל יהודי שנפטר שלא באופן טבעי ולא בשיבה טובה זו טראגדיה

  5. 4

    האחדות של החרדים מפליאה!
    חזקו ואמצו!

  6. 3

    אצלם טראגדיות קורות כל שני וחמישי טוב שאנחנו חרדים ולא צריכים לשמוע